Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

Villanueva denunciará a los depuradores que reparquean almeja foránea como de Carril

Villanueva denunciará a los depuradores que reparquean almeja foránea como de Carril

La Agrupación de Parquistas de Carril tomará medidas ante lo que califican de “fraude al consumidor” y de un claro perjuicio al sector del mar que se traduce en una caída de precios “histórica”.

Para su presidente José Luis Villanueva la propuesta de un paro del sector abordada en un encuentro entre la Consellería do Mar y la Federación Galega de Confrarías es “ simplemente vergoñento”. Así, considera que “estase a implantar a cultura das subvencións e o que se precisa é traballo”. Y es que lejos de una solución para Villanueva esta medida servirá “para allanar o terreo a todos os que están a meter o produto foráneo como daquí no mercado”.

De hecho, critica la falta de iniciativas tanto por parte de la Federación Galega de Confrarías como de la administración para frenar algo que cree “está nas súas mans”. Así, advierte que en nombre de la Agrupación de Parquistas denunciará ante la justicia todos aquellos casos de depuradores y comercializadores “que me constan que están a meter nos seus parques ameixa foránea sen control de ningún tipo para logo vendela como daquí”. A pesar de que cree que deben ser la administración autonómica la que lleve el control de este tipo de casos, Villanueva asegura que “o único que fan é mirar para outro lado e sacar de vez en cando balances de decomisos cando a diario entran de forma fraudulenta camións de ameixas”.

Para el presidente de la Agrupación de Parquistas de Carril sería muy sencillo para atajar este tipo de prácticas. “A Consellería do Mar ten diariamente os datos da produción de cada parque de Carril e pode facer unha comprobación cos datos de marisco que entra na lonxa”, advierte Villanueva. En cuanto a la caída de precios, asegura que “non se está a favorecer o consumo cunha baixada de prezos senón todo o contrario”. “Os únicos que se están a enriquecer son os comercializadores e os depuradores mentras que o sector do mar se está emprobrecendo”. Villanueva también es consciente “de que somos moi vulnerables ante dous xigantes como Mar e os depuradores, pero vou defender os parquistas ata o final”.

Además, asegura que el reparqueo “incontrolado” de producto foráneo está provocando importantes daños a la almeja autóctona. “Cabe lembrar que as depuradoras da zona traballan en circuito aberto e que toda a auga de depurar volve ao mar sen ningún tipo de control”, dice.

 

"furtivismo bestial"

Por otro lado, el presidente de los parquistas critica también el actual servicio de vigilancia puesto en marcha por la actual Xunta de Galicia ante lo que califica de “furtivismo bestial e salvaxe”. De hecho, asegura que “nunca houbo tantas prácticas deste tipo como agora”. Para José Luis Villanueva es también preciso “facer un control e darlle a esta xente un permiso para que poidan traballar de forma legal”.

Así, Villanueva cree que legalizar la mayoría de estos casos serviría para acabar con “un grave problema” y que “se dignificaría o traballo dos mariscadores e remataríase coa case esclavitude que se vive nalgunhas zonas”.

Por no decir, que se acabaría con un importante canal de entrada de marisco que llega al mercado sin control y sin guías de origen de manera fraudulenta. Para muchos marineros la esperanza se encuentra en la Navidad. Sin embargo, José Luis Villanueva asegura que “me consta de que xa se están a almacenar ameixas nas depuradoras para vender nas datas de Nadal e evitar a suba de prezos nesas datas”.

Fuente:Diario de Arousa.

0 comentarios