Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

“Non podo tolerar a actitude violenta e insultante. Vou a interpoñer denuncia”

“Non podo tolerar a actitude violenta e insultante. Vou a interpoñer denuncia”

El presidente de la Agrupación de Parquistas de Carril, José Luis Villanueva,m emprenderá acciones legales contra los jóvenes que ayer zarandearon el vehículo del colectivo e incluso intentaron agredirle. “Non podo tolerar a actitude violenta e insultante. Vou a interpor unha denuncia contra esos rapaces”, dice. Y es que pese a que advierte que “non teño interese de perxudicar a ninguén, pero non quero que un acto de bondade poida interpretarse como de covardía”.
Villanueva no disculpa a los jóvenes, pero asegura que “están sendo manipulados e utilizados por terceiras persoas. É unha lástima, pero o que mal anda, mal acaba”.
El presidente de la Agrupación de Parquistas relata sorprendido lo que sucedió a las puertas de la lonja carrilexa. “Chamáronme porque me dixeron que había socios da agrupación aos que lle estaban a decomisar marisco e cando cheguei atopeime co lío”, asegura.
“Non entendo porque se dirixen as críticas contra min porque mentras non se metan nos parques a min non me preocupa”, dice. Villanueva lamenta también que el furtivismo en Carril “estea engordando a uns poucos que utilizan a esta xente como verdadeiros exclavos”.
Y es que señaló que “todo o marisco que sale de maneira ilegal de Carril véndese logo en lonxa de forma legal”.
En cuanto a las actas levantadas ayer por la mañana a parquistas, Villanueva dijo que “cónstame que había parquistas que estaban nos seus viveiros e non ían de furtivos. Pagaron uns por outros e iso non pode ser. Hai que ser máis selectivos a hora de facer inspeccións”.

Patrón mayor
Por su parte, el patrón mayor Fernando Franco, que también recibió insultos por parte de muchas de las personas que se encontraban concentradas en la lonja de Carril que criticaron su gestión al frente del pósito, trató de apaciguar los ánimos. “Está claro que hay que buscar una solución para estas personas que no tienen trabajo y que son alrededor de 30. Se habló en su momento de un plan experimental que no llegó a cuajar”, dijo. En este sentido, el responsable del pósito carrilexo explicó que “saben que no solo depende de mí”.  Por otro lado, Franco explicó que se van a abrir once plazas en la agrupación de a pie, “pero está claro que son insuficientes” . Y es que reconoció que “hay gente que tiene mucha necesidad”.

Fuente:Diario de Arousa

0 comentarios