Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

El alcalde se mantiene firme y advierte a la Festa da Ameixa que debe cambiar de fecha

El alcalde se mantiene firme y advierte a la Festa da Ameixa que debe cambiar de fecha

El alcalde de Vilagarcía tiene claro que es la organización de la Festa da Ameixa de Carril la que debe cambiar las fechas de celebración (prevista para el fin de semana del 19 de agosto) para no coincidir ni con el festival vilaxoanés Revenidas ni con el Combate Naval.


El alcalde de Vilagarcía tiene claro que es la organización de la Festa da Ameixa de Carril la que debe cambiar las fechas de celebración (prevista para el fin de semana del 19 de agosto) para no coincidir ni con el festival vilaxoanés Revenidas ni con el Combate Naval. El regidor socialista asegura que ya trasmitió al presidente de los parquistas y futuro patrón mayor, José Luis Villanueva, que es “imposible” celebrar la fiesta gastronómica ese fin de semana. “Non pode ser”, zanja el primer edil. Se ampara el alcalde en los “diversos informes de distintos departamentos que insisten en que non pode haber coincidencia” y añade que “como alcalde teño unha responsabilidade e o primeiro é que se poida garantir a seguridade cidadá”.
Y es que, cabe recordar, es un informe emitido por la Policía Local el que apunta que es imposible cubrir los tres eventos (Revenidas, Combate Naval y Ameixa) con la plantilla de agentes actual. Eso sí, Varela asegura que la decisión no es del Concello sino de “Portos de Galicia, que é titular da zona na que se celebra esa festividade”. A mayores apunta el alcalde que “o presidente de Portos de Galicia xa coñece a miña opinión ao respecto e vánselle facilitar os informes para que vexa como é a situación”. Incide en que “creo que Portos non vai conceder esa autorización”.
Alternativas
La alternativa que plantea el Concello a la Festa da Ameixa es que se celebre el fin de semana del 26 de agosto. “Eu creo que é un certame que ten un peso importante para ter unha fin de semana só para esta festa” y añade que “á Ameixa tenlle que interesar tamén que a xente estea esa fin de semana en Carril”.
Apunta que “non é de recibo cambiar Revenidas tendo en conta que teñen todo cerrado e que o ano pasado foi o mesmo fin de semana, mentres que nos últimos tres anos a Festa da Ameixa cambiouse de data en repetidas ocasións”. Las posturas, así pues, se enquistan.

Fuente: Diario de Arouss

0 comentarios