Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

La Xunta busca fórmulas para contrarrestar la contaminación fecal en los mariscos bivalvos

La Xunta busca fórmulas para contrarrestar la contaminación fecal en los mariscos bivalvos

El Consello da Xunta aprobó ayer la firma de un convenio de colaboración entre la Consellería de Pesca, la Universidade de Santiago de Compostela y el Consello Regulador do Mexillón para buscar un nuevo sistema de depuración de bivalvos. El estudio que se emprenderá persigue «afondar nos índices de depuración de virus e outros indicadores fecais en moluscos bivalvos con elevados niveis de concentración bacteriana, mediante o emprego de sistemas de depuración continua».

Esta iniciativa, explicaban ayer desde la Xunta, «responde á preocupación pola repercusión que ten no sector marisqueiro galego a contaminación microbiolóxica provocada polas verteduras fecais».

Esta investigación se realizará en colaboración con el sector. En primer lugar, con los bateeiros. El Consello Regulador do Mexillón se encargará de suministrar mejillón producido en batea que se contaminará «no medio natural, mediante o seu traslado a mesas situadas en zonas C, no caso da depuración nun sistema comercial, ou no laboratorio para a depuración experimental».

También se requerirá la colaboración de cofradías que tengan concesiones en zonas calificadas como C, esto es, espacios de los que el marisco no puede salir para el mercado debido a los elevados niveles de contaminación registrados. En este caso, la Xunta se encargará de coordinar con el sector la recogida de las muestras. Será Pesca, pues, quien se encargue de obtener almeja en esas áreas «garantindo a súa entrega nas datas acordadas para o seu traslado á depuradora» en la que el marisco será sometido a nuevas pruebas.

La depuración se realizará con agua «a diferentes temperaturas para establecer as condicións idóneas para a eliminación de virus nas mostras de moluscos, a elaboración dos datos e a redacción do informe técnico cos resultados do proxecto» de investigación.

Fuente: La Voz de Galicia

0 comentarios