Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

Tomás Fole acusa a Rosa Abuín de “poñer os intereses políticos por riba dos cidadáns”

Tomás Fole acusa a Rosa Abuín de “poñer os intereses políticos por riba dos cidadáns”

El portavoz del Partido Popular, Tomás Fole, acusa a la edil de Promoción Económica, Rosa Abuín, de “poñer os seus intereses políticos por riba dos dos cidadáns”, en relación al rechazo de la concelleira a su propuesta por declarar la Festa da Ameixa de Interese Turístico Galego.

El candidato del PP a la Alcaldía califica de “lamentable” que el gobierno local “ignore” esta iniciativa, promovida por el diputado popular Jesús Pérez Arca, “e se limite a decir que xa conta con este recoñecemento por incluirse dentro das festas de San Roque”.

Fole asegura que, con esta respuesta, la edil de Turismo “demostra non ter nin idea, nin o máis mínimo interese en telo, da valoración real dos festexos da vila fóra de terras arousás”.

Asimismo, el presidente local del PP señala que “o máis triste é que a metade das persoas que pertencen a ese grupo de goberno viven precisamente en Carril, e que non é a primeira vez que ningunean os intereses da súa propia parroquia”.

En este sentido, Fole recuerda que fue precisamente “a deixadez” del gabinete que dirige Dolores García la que “os levou a perder a subvención para a Casa da Cultura de Carril e o parque de San Roque”.

Además, el portavoz del PP considera “especialmente grave” la actitud de la concelleira de Promoción Económica, “que burlouse públicamente” de su propuesta de declarar la Festa da Ameixa de Interés Turístico Galego.

Fole asegura que, de esta forma, la edil “rexeitou a oportunidade de dar un valor engadido a esta celebración pola cabezonería de contrariar constantemente ao Partido Popular, poñendo os intereses políticos por riba dos cidadáns”.

En este sentido, Fole añade que la edil nacionalista “segue a dinámica de perxudicar o interese xeral por defender as súas opinións personais e os seus caprichos” y recuerda que “ese foi o motivo que a levou a promover unha ordenanza de terrazas que acarrea problemas económicos aos hostaleiros da cidade”, en relación a la reforma de las mesas y sillas de los exteriores de bares, pubs y restaurantes, todavía pendiente de la subvención comprometida por el gobierno local.

 

Características > La moción que el grupo municipal del PP presentará en el Pleno de mañana tiene como objetivo lograr la declaración de Interés Turístico Galego para la Festa da Ameixa de Carril, con independencia de las celebraciones patronales de San Roque, que ya cuenta con este distintivo a nivel nacional.

Precisamente, lo que pretenden los populares es dotar de una mayor independencia al evento carrilexo que tiene como protagonista a la almeja, un bivalvo que, por su valor gastronómico, ya goza de una fama que va más allá de los límites nacionales.

El encargado de defender esta moción en el Pleno será el diputado Jesús Pérez Arca, que considera que la declaración de Interés Turístico Galego supondría un revulsivo económico para sectores como la hostelería y el marisqueo y propiciaría la llegada de numerosos visitantes a la localidad marinera.

La propuesta incluye la amplicación del programa de actividades relacionadas con la fiesta, que actualmente se reduce un día. Además, los populares señalan que este sello también propiciaría más ayudas económicas al evento. El PP cuenta ya con el apoyo de cofradías y parquistas y ahora confía en lograr el de la Corporación.

Fuente: Diario de Arousa

0 comentarios