Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

Cada día entran 15 toneladas de marisco de xeito fraudulento

Cada día entran 15 toneladas de marisco de xeito fraudulento

El presidente de la Agrupación de Parquistas de Carril, José Luis Villanueva, habla claro: “Cada día están entrando no mercado máis de quince toneladas de marisco de xeito fraudulento coa Administración mirando para outro lado”. Los datos son extraídos de un estudio que los parquistas han encargado ante la caída de precios del marisco y la pérdida de poder adquisitivo del sector. “Algún caso se resolverá nos xulgados, pero a Agrupación fará o que ten que facer e non se vai a achicar”, advierte.

Villanueva apunta a los depuradores como “os claros culpables” de esta situación a lo que se suma la crisis económica. “Estamos vivindo una situación leonina cos depuradores. A cúpula de Agade minte por sistema cando di que se trata dunha mala racha para todos”, advierte.

Califica de “prepotente” la actitud de los comercializadores y de la Federación Galega de Confrarías al no haber invitado a la Agrupación de Parquistas al encuentro celebrado la semana pasada para buscar fórmulas que ayuden al repunte de precios del marisco. “Carril ten un sector que vende unha importante cantidade de ameixa e a Agrupación non foi invitada. É cabreante a prepotencia das súas declaracións”, apunta.

 

Campaña de navidad

El presidente de la Agrupación de Parquistas de Carril asegura que las perspectivas para la campaña de Navidad no son buenas. Y es que apunta “estanse almacenando ameixas de Portugal en depuradoras e viveiros en terra para evitar que os prezos repunten”. Para Villanueva la solución a esta “profunda crise” debe pasar por garantizar la trazabilidad. “É preciso dignificar o traballo dos mariscadores. Hai xente que vive nunha situación de semiesclavitude”, asegura.

 

Fuente:Diario de Arousa

0 comentarios