Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

Villanueva ve un ataque personal en la postura de Ravella en el conflicto del Pósito

Villanueva ve un ataque personal en la postura de Ravella en el conflicto del Pósito

Con varios informes técnicos bajo el brazo el patrón mayor de la Cofradía de Carril, José Luis Villanueva, compareció junto con parte de su equipo para, según sus propias palabras, “con papeis, cálanse bocas”. Se refería el patrón al acuerdo plenario, votado por unanimidad de todos los grupos en el último Pleno, que desacredita su gestión al frente de la Cofradía carrilexa. Villanueva denunció abiertamente una campaña de “acoso e derribo contra o patrón e os órganos de goberno da Cofradía” por parte, específicamente, del gobierno de Alberto Varela. “Teñen a espiña cravada de cando foi o da Festa da Ameixa. Isto denota o pouco nivel e altura política que hai en Vilagarcía. Esta cidade merece un goberno de máis nivel”, cargó duramente Villanueva. El patrón habló de “títeres e titiriteiros” para referirse tanto al ejecutivo como a los miembros de la oposición que apoyaron una moción “sen falar nin conmigo nin con ninguén da directiva da Agrupación de a Pé, que era o mínimo que terían que facer”. Aseguró que “só o PP falou con nós, o resto ningún e supoño que actuarán por estratexia política”.
A Villanueva le molestó especialmente el hecho de que el Consello Local da Muller, “e falo directamente da señora Tania García”, emitiese un escrito acusando a Villanueva de atacar a las mariscadoras por el hecho de ser mujeres. “Non é certo e son acusacións moi graves. Tampouco lle preguntaron a ninguén para saber con certeza se eu teño esa conduta”, inquirió.
De hecho el patrón mayor manifestó que “elas” (en referencia a las mariscadoras que promovieron la moción en el Pleno) “son actuaron mal, pero tamén son vítimas porque están sendo manipuladas e utilizadas”.
Con informes técnicos en la mano el patrón mayor justificó la suspensión de los días de marisqueo a consecuencia de la baja salinidad del agua. “Esta Cofradía ten unha asistencia técnica e, polo tanto, é lóxico que co informe do biólogo na man a directiva da Agrupación suspenda o día de traballo”, apunta Villanueva y añade que “non se pode levar o marisco en malas condicións á lonxa”.
“Son o lastre da Cofradía”
El patrón mayor habló abiertamente de la situación que se vive en el marisqueo a pie. Tildó a los que promovieron la moción de ser “uns revoltosos que son os mesmos que estaban en Lazareto e que tantas veces saíron na prensa. Non lles gustan o resultado das eleccións e logo falan de democracia”. Villanueva mostró un gráfico para demostrar “a evolución do marisqueo a pé en canto a ingresos, dende que nós gobernamos a Cofradía” y denunció que “con estes datos na man” (que señalan ganancias anuales de 2.000 euros a cerca de 16.000 euros) “chama a atención que alguén diga que se xoga co pan dos seus fillos”.
Apunta Villanueva que “os parques de cultivo son os que aportan o 100 % dos ingresos necesarios para a Cofradía, dado que supoñen o 80 % da venda en lonxa”. De hecho asegura que “a Agrupación de a Pé non é quen nin de soportar os seus propios gastos”. Argumenta que “o marisqueo tivo problemas dende a súa fundación” y lamentó que “haxa algunhas persoas que non respectan as xerarquías”. En todo caso no tiene duda de que “están manipuladas por xentes máis ignorantes”.
El patrón mayor manifiesta que “a miña asignatura pendente é conseguir que o marisqueo de Carril teña relevancia na ría e parece que non dá avanzado”. Insiste además que é “ao que máis servizos se lle dá”.
Fuente: Diario de Arousa

0 comentarios