Se fala de diálogo e consenso que empece a aplicalo ela, reuníndose co sector
José Luis Villanueva ironizó ayer con las palabras de la conselleira que apuntaban a que la intención de la Xunta de Galicia era entablar una buena relación con el sector no solo para buscar una solución al asunto de las varas, sino también para dar a conocer las intenciones de la administración autonómica respecto de la reordenación de los parques de cultivo.
El presidente de la Agrupación incidió en que “non pode ser que fale de consenso e de diálogo cando anuncias as cousas por sorpresa e sen reunirse con nós”. Recordó que “xa nunha ocasión tivemos unha reunión para falar do tema das varas con afectados do sector e xa naquel encontro non se aportaron solucións nin alternativas”. Señala que “as estacas que están colocadas están perfectamente regularizadas pola administración” y reconoció que “pode haber algunha máis pequena que se usa para marcar donde se sementa ou así que poidan retirarse, pero as que delimitan os parques en ningún caso”.
Villanueva también lamentó que “se nos queira poñer como exemplo o sector mexilloeiro cando nós somos unha realidade moi distinta, que non temos nada que ver” e incidió además en que “o di a conselleira que enfrentou aos bateeiros”.
El presidente de la Agrupación insistió en que “estamos nun proceso de revisión e daí pasará á concesión provisional e á reordenación” e incidió en que “é algo que leva moitos anos facéndose e eles deberían seguir cos seus deberes e non intentar facer desaparecer a un sector por asfixia”.
Fuente: Diario de Arousa
0 comentarios