Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

La Xunta rechaza la solicitud de Lobeira de ampliar la talla mínima de la almeja

La Xunta rechaza la solicitud de Lobeira de ampliar la talla mínima de la almeja

La comisión parlamentaria de Pesca rechazó ayer una propuesta del nacionalista Bieito Lobeira para ampliar la talla mínima de la almeja, establecida en 38 milímetros según la normativa europea.

Para el portavoz de Pesca esta medida se adecuaría a las condiciones específicas de algunas zonas “do litoral nas que hai problemas para o crecemento da ameixa babosa, que non acada a talla mínima”

Lobeira se basó para su propuesta en la normativa portuguesa que permite, según el nacionalista, “unha interpretación creativa do regulamento de comeercialización, de tal xeito que admiten as ameixas de 30 milímetros en augas interiores non marítimas”.

El director xeral de Recursos Mariños, Antonio García Elorriaga, descartó esta propuesta ya que “polos datos antecedentes e a situación de stock de ameixa babosa en Galicia non parece aconsellable ampliar a talla mínima establecida, xa que esta situación podería supoñer un posible empeoramento da situación biolóxica deste bivalvo”, aseguró.

Referiéndose al caso portugués, Antonio García Elorriaga replicó que se trata “dunha situación excepcional que só atañe a este país”.

Bieito Lobeira, por su parte, se mostró interesado en evitar que “exista unha utilización deste sistema como método de competencia deslea”.

Por último, García Elorriaga sí mostró su disposición a revisar “algún caso concreto”.

Fuente: Diario de Arousa

0 comentarios