Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

Las federaciones de pósitos gallegos defienden el nuevo seguro marítimo

Las federaciones de pósitos gallegos defienden el nuevo seguro marítimo

Las federaciones de cofradías de Pontevedra, A Coruña y Lugo, así como la gallega, han salido en defensa del nuevo seguro marítimo, recordando que el mismo nace a impulso del propio sector y que va a conllevar una serie de ventajas para pescadores y marisacdores.

En un comunicado, los presidentes de estas cuatro federaciones afirman que “Polar Seguros Marítimos non é en absoluto unha imposición da Consellería de Mar, como se di desde algunha asociación que conta cunha mínima representación no sector”.

En esta línea, las federaciones señalan que este seguro está abierto “á participación de calqueira entidade asociativa dos ector”, y que es un instrumento “que cubre as necesidades dos profesionais do mar, tanto de embarcacións altura coma de baixura, aos seus tripulantes, aos danos por contaminación e calquera dano a terceiros”.

 

Ventajas > Para las cofradías, la implantación de este nuevo seguro va a conllevar una serie de mejoras y ventajas: “O manexo da Axencia dende o propio sector, abaratamento de primas, evítase a lentitude das reaseguradoras españolas que dependen de P&I, respaldo do 100 % da aseguradora (Maphre), cobertura dos patróns das embarcacións na pesca de baixura, (as aseguradoras de P&I só cubren a responsabilidade do armador), reclamación directa dos tripulantes ante a aseguradora sen nin sequera dirixirse ao armador, asumir todo tipo de seguros (Confrarías, Lonxas, Fábricas de Xeo)...”. A esto, las federaciones añaden las “melloras” que afirman que se consigue en los precios de las pólizas para la flota de altura.

En este sentido, en el comunicado los presidentes de estos organismos apuntan que “hai que ter en conta e recoñecer o apoio e a colaboración da Consellería de Mar da Xunta de Galicia, ofrecendo unha subvención de ata vintecinco euros por tripulante e con referencia ao custe de cada póliza”.

Fuente: Diario de Arousa

 

0 comentarios