Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

Villanueva culpa a Mar de no haber incluido a los 58 viveros en la revisión

Villanueva culpa a Mar de no haber incluido a los 58 viveros en la revisión

El presidente de la Agrupación de Parquistas, José Luis Villanueva, y el patrón mayor de Carril, Fernando Franco, comparecieron ayer para zanjar “dunha vez por todas” la polémica abierta entre el sector y la Consellería do Mar en torno a la elaboración del nuevo decreto. “Parece que hai unha guerra contra Maneiro e Quintana, pero non é así”, advirtió Villanueva.

Sin embargo, el presidente de la Agrupación de Parquistas culpa a la administración de haber finalizado “antes do que correspondía a comisión de revisión co sector e por iso quedaron fóra esos 58 viveiros”. Así, considera que esta situación es “discriminatoria e inxusta” para estos parquistas y asegura que el 98% de esas parcelas contarían con un titular y con los papeles en regla “si se fixesen as cousas como se deben”. De hecho, advierte que fue la administración la que hace aproximadamente nueve años decidió finalizar esta comisión “ao considerar que xa tiña a información necesaria”.

Pero esta no es la única cuestión que mantiene enfrentadas a las partes. Villanueva cuestiona la capacidad política de Juan Maneiro al “lanzar unha ameaza velada de que se non sae o novo decreto que se deixa todo como está e con el esos 1.088 parques que xa pasaron o proceso de revisión”. En este sentido, insiste en que el objetivo de la Consellería es dividir al sector. “Saiulle ben cos bateeiros e agora intentano con nós, pero non o van a conseguir”, advierte.

Otra de las cuestiones que indigna al presidente de la Agrupación de Parquistas y al patrón mayor de Carril es que el secretario xeral do Mar asegurase que se estaban revisando las firmas enviadas en contra del nuevo decreto, más de 400. “A Consellería menosprecianos ao pensar que imos a presentar firmas de maneira fraudulenta. É máis, nas sinaturas inclúense a maioría dos parquistas de Carril e incluso socios de Virgen del Carmen”, advierte.

En cuanto a la eliminación de la fase de reordenación del nuevo decreto, Villanueva matiza que “ninguén está interesado nunha concentración parcelaria e a pesar de que nalgunha ocasión alguén falou dunha franxa de praia dende Vilagarcía ata Carril en ningún momento imos a permitir a eliminación de postos de traballo”. Precisamente, insiste en que tanto la Cofradía como la Agrupación velará por los intereses de los parquistas.

Con el objetivo de aclarar de una vez por todas las posibles lagunas del nuevo decreto, Villanueva “reta” a la conselleira do Mar, Rosa Quintana, y al secretario xeral do Mar, Juan Maneiro, que acudan a Carril para explicar “as excelencias do novo regulamento e con luz e taquígrafos se sometan as nosas preguntas”.

Así, añade “queremos saber en que condicións outorgan esas concesión definitivas para os 1.088 parques e que vai a pasar con eses 58 sen titularidade coñecida”.

Por otra parte, José Luis Villanueva califica las últimas declaraciones de Ventura Vidal, el ex patrón de Carril, como unha “rabieta de neno pequeño porque non se lle deu un premio na Festa da Ameixa”. Sin embargo, advierte que “parece mentira que unha persoa coa súa traxectoria vergonzosa e penosa no pósito carrilexo aínda se atreva a falar de algo”. En la misma línea, añade que para “que se recoñeza a alguén cun galardón tivo que facer algo reseñable e ese non é o caso de Ventura Vidal”. Finalmente, el presidente de la Agrupación de Parquistas recordó que “os parques non son para vender e facer negocio senón para traballar”. 

Fuente:Diario de Arousa

 

0 comentarios