Rosa Quintana: Custa entender que persoas legais amparen a furtivos. Só pasa en Carril
La conselleira do Mar, Rosa Quintana, se mostró ayer sorprendida por el comportamiento de algunas mariscadoras de Carril que en las últimas jornadas compartieron A Fangueira con furtivos. “Custa moito entender que unhas persoas legais que pagan os seus impostos e que están de alta na Seguridade Social poidan amparar a aqueles que lles fan unha competencia desleal. Non sucede en ningunha outra parte de Galicia”, aseguró.
La conselleira que ayer visitó Vilagarcía para presentar un sistema de videovigilancia pionero contra el furtivismo aseguró que las personas sin permex “nunca terán o meu apoio nin o do meu equipo para traballar de forma ilegal”. La titular de Mar que aseguró estar al tanto de lo ocurrido la semana pasada en Carril señaló que “é complicado que hoxe en día haxa xente que non entenda que hai que ter un permex e estar dentro dun plan para traballar e que a actividade se rixe por uns criterios e uns baremos tendo en conta a capacidade de produción do banco marisqueiro”.
En este sentido, apuntó que “Gardacostas e Policía Autonómica tentarán que isto non suceda e os furtivos serán sancionados como corresponde”.
Plan piloto
En cuanto a la posibilidad de poner en marcha un plan piloto para As Briñas y Malveiras, tal y como demandan un grupo numeroso sin permex de Carril, Quintana aseguró que “dende hai tres ou catro anos non son capaces de presentalo”. De todos modos, la conselleira también quiso dejar claro que en ningún caso se procedería de forma automática a regularizar la situación de todos aquellos que no tienen permex. “Isto non funciona así. O acceso á actividade vén polos cauces legais establecidos e baseándose no principio de igualdade”. En este sentido, Quintana apuntó que el plan piloto sería viable en el caso de la recuperación de una zona que no es productiva o bien para la aplicación de una nueva modalidad o arte.
Fuente:Diario de Arousa
0 comentarios