Blogia
AGRUPACIÓN PARQUISTAS DE CARRIL

La organización de la Festa da Ameixa califica de “éxito” la vigésima edición

La organización de la Festa da Ameixa califica de “éxito” la vigésima edición

El presidente de la Agrupación de Parquistas de Carril, José Luis Villanueva, califica de “éxito ben calculado” la vigésima edición de la Festa da Ameixa. Y es que apenas sobraron dos tarteras de almejas a la marinera, el plato del que se llegaron a servir hasta seis mil raciones. “Saiu coma nços queriamos apenas sobraron dúas tarteiras que lle enviamos ao Asilo de Vilagarcía. Estamos moi contentos”, dijo.

En cuanto a la organización del evento, Villanueva considera que la elección del pregonero, Tacho González, fue un acierto. “Realizou unha actuación rompedora e que gustou moito as múltiples persoas que encheron a Alameda”, señaló.

En cuanto a la comparativa con otros años, Villanueva asegura que esta edición “incluso foi moito mellor” teniendo en cuenta la crisis económica actual.

Además, el presidente de la Agrupación de Parquistas de Carril advirtió que en los próximos años tratarán de profesionalizar la celebración. “Debe ser a festa dos parquistas e menos o escenario e desfile dos políticos. Tentaremos que nas vindeiras edición esto se mellore”, aseguró.

Además, advirtió que este año el número de colaboraciones se redujeron notablemente. “Xa non contamos coa participación de Caixanova, o Concello reduciunos a axuda a menos da metade e iso nótase porque temos que pagala nós”, dijo.

 

distintivo

Por otra parte, el presidente de la Agrupación de Parquistas de Carril volvió a poner sobre la mesa la reivindicación de un sello que distinga la Festa da Ameixa bien como de interés turístico nacional o bien galego. “Cremos que se trata dunha celebración coa suficiente entidade como para que dispoña destes distintivos”, advierte.

La Festa da Ameixa congrega en cada edición a miles de personas de la zona y visitantes en la Alameda para degustar “a ameixa máis rica do mundo” al estilo marinero.

Fuente:Diario de Arousa

0 comentarios